enestående vandrere
Image and video hosting by TinyPic

fredag 6. februar 2009

BISMARCK

Da var det nok på tide med en ny oppsummering 8)

I går holdt jeg meg hjemme fra trening. Det var ikke det at jeg ikke hadde lyst, men fikk ikke lov av mamma siden jeg var i dårlig form. Heldigvis gikk det over : D På skolen i dag satt vi to timer og hørte på folk fra DnB NOR holde foredrag, før vi fikk lunsj av dem. Senere så vi på denne filmen;

http://www.imdb.com/title/tt0252444/

Men folk klarte simpelten ikke å holde kjeft, så det var vanskelig å følge med.
Når jeg kom hjem måkte jeg innkjørselen vår. Vet du hva som er veldig typisk? Å først gjøre jobben, før man finner ut av at man bare har tatt en omvei. Vi hadde en stor snøskuffe allikevel..

Så dro jeg med mamma på CC. OG GJETT HVA! DE HAR SUSHI DER! : DDD Da ble jeg glad!
De har både nylig laget Sushi i diverse pakker, og Sushisi (Nigiri pakke som man tilbereder selv) i fryseren. Eneste ulempen er at det er svinedyrt. Det kostet 79 for den minste pakken, og den inneholdt ikke mye. Blir tydeligvis betegnet som gourmémat.

Etterpå jogget jeg en tur. Selvfølgelig endte det med at jeg valgte feil rute så jeg måtte gå over åkre med snø opp til knærne.
menmen! Godt å komme hjem til Sushi og reker. Jeg er fortsatt mett, og glad for at dette var første gangen jeg smakte Sushi. Det var nam. Også fulgte det med en liten søt plastfisk som inneholdt Soyasaus.

Sånn ellers er jeg glad for at Mew endelig har latt seg høre fra igjen! (dessverre ikke noe øregodis, men bra nyheter er det nå)



http://www.spin.com/articles/exclusive-album-preview-mew

Juni! I år! Jeg kan knapt vente. Det er så spennende.

Sånn ellers har vokalisten lagd seg egen side med masse rart i:

www.jonasbjerre.com

Absolutt verdt å ta seg en titt. For en verden han har skapt seg.

Også synes jeg folk burde se denne:

http://www.newgrounds.com/portal/view/449872

Usj. Jeg skriver så dårlig nå. Slik går det når man venter med å dra ut proppen når det flyter over.

Dårlig formulert.
Det gav lite mening.
Nå skal jeg se Ponyo on the Cliff by the Sea.

Ingen kommentarer:

Om meg

Bildet mitt
Hedmark, Norway
instrument of evil. likes to draw, watch the sunset and do a rain dance every now and then. "all the birds" is my art blog.

Etiketter

anbefalinger (4) barn (3) drømmer (2) dyr (3) film (11) fortelling (6) foto (14) glede (6) hverdag (15) lyrikk (10) musikk (24) reise (7) skole (3) sommer (3) spill (1) tankebobler (7) tegneserier (1) tegning (10)

Søk i denne bloggen