enestående vandrere
Image and video hosting by TinyPic

lørdag 28. februar 2009

KAKE

Da var jeg hjemme igjen. Litt vel tidlig egentlig, menmen. Selskapet holdt sted på Østregate 54, med et lokale som minner meg om noe tatt ut fra Schindlers Liste/Valkyrie/WWIIish. Veggene er pyntet med portretter av masse skumle hvithårede menn, og jeg ble mildt sagt imponert over hele stedet! Skikkelig klasse.

Det var ordentlig god buffé, dessert og kaker. Jeg er _kvalm_. Vetikke hvor mye jeg proppet i meg jeg. Jaja, tror ikke jeg lider noe av dette i etterkant d:

sånn ellers har jeg hørt mye på denne sangen i dag:

Porcupine Tree - Lazarus

1 kommentar:

Katte sa...

Lazarus er fin :3

Om meg

Bildet mitt
Hedmark, Norway
instrument of evil. likes to draw, watch the sunset and do a rain dance every now and then. "all the birds" is my art blog.

Etiketter

anbefalinger (4) barn (3) drømmer (2) dyr (3) film (11) fortelling (6) foto (14) glede (6) hverdag (15) lyrikk (10) musikk (24) reise (7) skole (3) sommer (3) spill (1) tankebobler (7) tegneserier (1) tegning (10)

Søk i denne bloggen