enestående vandrere
Image and video hosting by TinyPic

mandag 16. februar 2009

tudelu



Du må vel innrømme at breiflabber er litt nusselige, eller hva?
I morgen skal jeg være med André og moren hans til Oslo! Jeg gleder meg : D

Sånn ellers er det nå blitt bekreftet at Mews nye plate kommer 9. Juni! Jeg kan knapt vente o:



Jeg vil ha en blobfish! Da må jeg skaffe meg høyttrykksakvarium, ellers smelter han utover alt.





hehehehehe (L)

Om meg

Bildet mitt
Hedmark, Norway
instrument of evil. likes to draw, watch the sunset and do a rain dance every now and then. "all the birds" is my art blog.

Etiketter

anbefalinger (4) barn (3) drømmer (2) dyr (3) film (11) fortelling (6) foto (14) glede (6) hverdag (15) lyrikk (10) musikk (24) reise (7) skole (3) sommer (3) spill (1) tankebobler (7) tegneserier (1) tegning (10)

Søk i denne bloggen