enestående vandrere
Image and video hosting by TinyPic

søndag 8. februar 2009

Dansdansdetsnør

Føler du ikke bare for å danse når du hører The Killers? Jeg blir i hvert fall litt sprettball inni meg av Sawdust!

Så i går var jeg og mamma på CC på Gjøvik. Det er stort! CC på Hamar er ikke en gang en vits i forhold. Det er som en liten fis i motvind, som når en mus tisser i havet, og - du ser nok tegninga.
Jeg kjøpte meg en del klær og fire cder. Jeg siklet bokstavelig talt over Platekompaniets utvalg 8)
Senere måkte jeg for andre gang den dagen, bakte kake sammen med André, så på Life of Brian (Monty Python ftw) og spiste pizza og drakk kakao.

I dag våknet jeg klokka åtte. Sov skikkelig godt under den nye dyna mi 8) Så måkte jeg, fyrte opp i peisen, så på Fairly Oddparents på svensk og lagde frokost. Mamma ble rørt over kortet jeg hadde lagd til henne d:
Senere ble jeg med mamma og trente i treningsrommet på Norsk Tipping (var rimelig lei i armene etterpå), også har jeg bare slappet av resten av dagen nå.

Nok babbel, hørhør:



The Killers - Sawdust
Samlealbum som jeg kjøpte for 60 kr. Virkelig verdt det! Hører gjennom den nu.

The Killers - Shadowplay
The Killers - Tranquilize


Beirut - The Flying Club Cup
Strålende levert av et band bestående av en fyr. Jeg vet ikke hvem av Nantes og Sunday Smile jeg hørte først, men jeg blir alltid i så godt humør av dem.

Beirut - Nantes



The Shins - Wincing The Night Away

*tommelopp*

The Shins - Phantom Limb



Fleet Foxes - Fleet Foxes
Utropt til et av fjorårets album av nesten alle musikkblogger, og det med god grunn ^_^

Fleet Foxes - White Winter Hymnal

1 kommentar:

Hanna. sa...

Høres ut som en koselig dag^^

Om meg

Bildet mitt
Hedmark, Norway
instrument of evil. likes to draw, watch the sunset and do a rain dance every now and then. "all the birds" is my art blog.

Etiketter

anbefalinger (4) barn (3) drømmer (2) dyr (3) film (11) fortelling (6) foto (14) glede (6) hverdag (15) lyrikk (10) musikk (24) reise (7) skole (3) sommer (3) spill (1) tankebobler (7) tegneserier (1) tegning (10)

Søk i denne bloggen