enestående vandrere
Image and video hosting by TinyPic

lørdag 28. februar 2009

snatch away the body and replace




Hmm, ja. Nå er det skole igjen. Masse på gang nå, også har jeg vært hos legen. Har sjekket øret mitt og tatt blodprøve, som jeg får vite resultatet i løpet av de neste ukene en gang.

I dag skal jeg på 25 årsjubileum for Hamar Taekwondo. Det blir jo moro?



http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/468999

Nå sitter jeg og ser på reprise av Radiohead som gikk rundt midnatt på NRK i natt. Thom Yorke er en litt av en skrue, og det er artig å se ham opptre. Han lever seg slik i musikken, og jeg kjenner hvordan jeg løsner opp og flyter avsted mens jeg ser på nå. Hodet mitt har vært litt flykræsj i dag.

Ingen kommentarer:

Om meg

Bildet mitt
Hedmark, Norway
instrument of evil. likes to draw, watch the sunset and do a rain dance every now and then. "all the birds" is my art blog.

Etiketter

anbefalinger (4) barn (3) drømmer (2) dyr (3) film (11) fortelling (6) foto (14) glede (6) hverdag (15) lyrikk (10) musikk (24) reise (7) skole (3) sommer (3) spill (1) tankebobler (7) tegneserier (1) tegning (10)

Søk i denne bloggen