enestående vandrere
Image and video hosting by TinyPic

onsdag 4. februar 2009

bleeeerp

Yay, i dag så vi The Holy Grail av Monty Python i norsken! Den var braaa. Jeg liker Monty Pythons verker. Jeg ble intervjuet av en student som skal skrive en masteroppgave om mobbing på nett i dag. Varte i tre kvarter, og var egentlig helt greit. Også satt jeg igjen på skolen med André og jobbet med engelsk muntlig, som vi har fremføring i på fredag. Jeg synes denne fremføringen kom så plutselig, selv om vi har hatt litt tid på den. Så jeg skal jobbe med den etterpå og i morgen.

Sånn ellers er jeg svimmel. Ble helt daff når jeg kom hjem, og la meg rett ned på sofaen etter middagen. Det kan være fordi jeg ikke spiste så mye før det. Nå våkner jeg igjen med kaffe og litt smash som jeg fikk av mamma. Også gikk graderingen på lørdag bra! Selv om jeg var utrolig nervøs, og faktisk måtte løpe en tur etterpå for å avreagere. På søndag fikk jeg den dyreste teipbiten jeg noensinne har betalt for, og det var utrolig fint.

I kveld skal jeg på trening og banke opp Nils sammen med Guro og Ingrid. Han sa vi skulle magedanse i går!

Ingen kommentarer:

Om meg

Bildet mitt
Hedmark, Norway
instrument of evil. likes to draw, watch the sunset and do a rain dance every now and then. "all the birds" is my art blog.

Etiketter

anbefalinger (4) barn (3) drømmer (2) dyr (3) film (11) fortelling (6) foto (14) glede (6) hverdag (15) lyrikk (10) musikk (24) reise (7) skole (3) sommer (3) spill (1) tankebobler (7) tegneserier (1) tegning (10)

Søk i denne bloggen